Pentru a putea plasa o comanda online sau telefonic, ai nevoie de o adresa de email valida, acesta este unul din cele mai importante lucruri de catre trebuie sa te asiguri inainte de a cumpara, deoarece prin intermediul acestei adrese de email vei crea contul tau pe EVODENT si totodata prin intermediul ei vom tine legatura.

Pasul 1 – Alegerea produselor pe care le doresti

  • Navigand prin categoriile de produse pe care EVODENT le pune la dispozitie, utilizand filtrele de pret sau cautand un produs in functie de brand iti alege un produs sau mai multe pe care le doresti a le achizitiona.

Pasul 2 – Adauga in cos

  • Dupa ce ai gasit produsul dorit, ai ales varianta pe care o doresti si cantitatea dorita, urmatorul pas este sa adaugi produsul in cosul de cumparaturi
  • Dupa ce produsul este in cos, navigarea ta in cautarea altor produse poate continua sau poti sa te indrepti spre checkout.

Pasul 3 – Checkout (logare in cont sau creare cont nou)

  • Odata ajuns aici, fie intri in contul tau deja creat pe EVODENT, fie plasezi comanda completand toate casutele disponibile si setand o parola pentru contu tau.
  • Odata ce ai completat toate datele, alegi modalitatea de plata (ramburs, transfer bancar sau plata online cu cardul) dupa care trimiti comanda catre noi!
  • In cel mai scurt timp, comanda ta este pregatita de livrare si ne vom asigura ca ajunge la tine in cel mai scurt timp si conditii optime.

Momentul acceptării comenzii tale constituie încheierea contractului la distanță (vezi “Termeni și Condiții”) și demararea livrării, conform condițiilor de plată și de livrare alese.

Poți anula o comandă oricând înainte de a primi mesajul nostru care anunța acceptarea comenzii tale. Dacă te vei răzgândi ulterior, vei putea returna produsul conform instrucțiunlor din pagina “Termeni și Condiții” sectiunea “Renunțarea la cumpărare”.