Date generale

Magazinul online EVODENT este administrat de compania S.C. DENTAL CORP S.R.L. (denumită în continuare Vânzător), înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J30/448/2015, având CUI 34759260, capital social 200 lei, sediul social în str. Basarabia nr. 8/A, Satu Mare, Romania, telefon +40-748.709.502 și contul bancar cu IBAN: RO41BTRLRONCRT0306917201 deschis la Banca Transilvania.

Cititi cu atentie termenii si conditiile pentru o utilizare corecta si buna a websiteului. Prin utilizarea site-ului EVODENT, vizitatorul (denumit in continuare Cumparator) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos (denumite in continuare Contract).

Contractul se aplică tuturor vânzărilor de bunuri și servicii prin intermediul EVODENT. Contractul poate fi modificat de Vânzător în funcție de evoluția prevederilor legale, fără obligația de a anunța în mod special acest lucru. Prin crearea unui cont sau / si plasarea unei comenzi, Cumpărătorul își exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată.

În momentul plasării unei comenzi în magazinul online EVODENT, Cumpărătorul își exprimă acordul cu inregistrarea unui cont pe adresa de email specificata si cu metoda de comunicare electronică prin intermediul email-ului. Transmiterea comenzii pe site va fi urmată de recepția unui email automat care atestă doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discuțiile telefonice, prin email sau pe alte căi cu reprezentanții Vânzătorului nu constituie acceptări ferme ale comenzii, și implicit NU semnifică încheierea contractului la distanță. Cumpărătorul poate obține mai multe informații despre plasarea unei comenzi online din secțiunea “Cum cumpăr”.

Procesarea si confirmarea comenzilor

Vânzătorul va verifica comanda urmând să îi comunice Cumpărătorului rezultatul verificării. Expedierea prin email de catre Vânzător a notificarii de livrare către Cumpărător, fără a necesita vreo confirmare de primire din partea Cumparatorului, constituie momentul încheierii Contractului la distanță. Acest mesaj (notificarea de livrare) reprezintă anexă la Contract.

Pentru produsele cu status “La comanda” sau „In stoc”  este obligatorie verificarea disponibilitatii reale cu Vânzătorul.

Produsele cuprinse în cadrul comenzilor acceptate de către Vânzător vor fi livrate conform condițiilor stipulate privind plata și livrarea.

Cumpărătorul poate anula o comandă înainte de a primi mesajul de notificare a livrarii, prin transmiterea unui email către office@evodent.ro.

Cumpărătorul poate renunţa la cumpărare prin transmiterea unui email către office@evodent.ro.

Cumpărătorul poate returna produsul / produsele prin transmiterea unui email către office@evodent.ro.

Livrarea comenzilor

Vânzătorul se obligă să expedieze Cumpărătorului produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat door-to-door, la o adresă de livrare de pe teritoriul României, respectand termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii comenzii. Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționării în contul EVODENT a plății integrale

Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective.

Vânzătorul va aplica tariful comunicat pe site pentru fiecare livrare sau in functie de regulamentul promotiilor active pe site in momentul comenzii.

Vânzătorul va ambala corespunzător produsele și va transmite următoarele documente însoțitoare: factura fiscală, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator. Cumpărătorul trebuie să notifice prin email la office@evodent.ro absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.

În cazurile în care Cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumpărătorul pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a doua tentativă livrarea nu va fi încheiată, coletul va fi returnat Vânzătorului, care va anula comanda. Cumpărătorul poate relansa comanda respectivă, urmând să suporte costurile unei noi livrări.

Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vânzătorul va anunța Cumpărătorului termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către Cumpărător, comanda va fi anulată, iar Vânzătorul îi va restitui Cumpărătorului sumele aferente încasate în avans.

Dacă informațiile legate de facturare și livrare furnizate de către Cumpărător sunt eronate sau incomplete, Vânzătorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vânzătorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată în momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (presupunând semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale în cazul livrărilor efectuate direct de Vânzător) și a efectuării plății aferente integrale. Vânzătorul nu va autoriza curierul să permită deschiderea coletului decât ulterior semnării de primire și achitării eventualei contravalori a acestuia.

În cazul în care coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, recomandăm Cumparatorului să refuze recepţia lor şi să semnaleze acest incident imediat prin email la office@evodent.ro.

Facturarea comenzilor

Fiecare comandă confirmată specifică produsele, prețurile, modalitatea și termenul de plată. Vânzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile livrate. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale în acord cu legislația în vigoare.

Prețurile și informațiile despre produse.

Prețurile prezentate în cadrul magazinului online EVODENT includ TVA. Prețurile nu includ cheltuielile de livrare, cu excepția cazurilor în care se specifică acest lucru pe pagina produsului.

O parte din preturile afisate se calculeaza pe baza unei formule ce are la baza pretul preluat prin feed-uri automate din listele furnizorilor. Desi eforturile noastre de a lista preturile corecte sunt majore, un numar mic de produse din catalogul nostru pot avea preturi gresite. Pentru aceste produse, daca pretul corect este cu cel putin 15% mai mare decat pretul listat in catalogul nostru, ne rezervam dreptul de a va contacta personal sau de a va anula direct comanda.

Prețurile tipărite pe factura fiscală emisă Cumpărătorului vor fi identice cu cele specificate în mesajul de acceptare a comenzii de către Vânzător.

Conținutul site-ului (textele, denumirile și descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile) este alcătuit în colaborare cu reprezentanții producătorilor/furnizorilor produselor listate și pot fi incomplete din motive legate de spațiu și/sau structura informației. Din acest motiv, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.

Vânzătorul și furnizorii săi își rezervă dreptul să modifice specificațiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă.

EVODENT nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate, iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori. Preturile si stocurile sunt actualizate zilnic, insa ele pot suferi modificari.

Plata

Produsele comandate din magazinul online EVODENT  pot fi achitate în avans sau la livrarea acestora.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita plata în avans în cazul produselor aprovizionate de EVODENT pe baza comenzii Cumpărătorului. În acest caz, aprovizionarea și livrarea vor fi efectuate numai în urma înregistrării plății complete sau a unui avans de minim 30% din valoarea totala a comenzii.

Modalitățile de plată acceptate sunt:

  • Prin intermediul cardurilor bancare, online;
  • Cu numerar, prin intermediul curierului sau la sediul Vânzătorului;
  • Prin transfer bancar.

În cazul plăților online folosind cardurile bancare, securitatea și validitatea autentificării cardurilor va fi confirmata de procesatorul de plăți electronice. Tranzacțiile se realizează exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului online, în condiții de maximă securitate oferite de platforma 3D Secure. Nicio informație legată de cardul Cumpărătorului nu va fi stocată pe serverele Vânzătorului. Cumpărătorul care plătește online trebuie să furnizeze procesatorului numele de pe card, codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura. Sunt acceptate la plată cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) și VISA (inclusiv VISA Electron). Pentru plățile cu cardul nu este perceput niciun comision suplimentar Cumpărătorului.

In cazul in care Cumparatorul datoreaza din vina sa plata marfurilor, in baza acestor termeni, are obligatia de a plati catre Vanzator o penalitate de 0.2 % pe zi intarziere, calculata la suma neachitata.

Scadenta facturii se considera a fi:

  • data semnarii facturii, in cazul ridicarii bunurilor de la sediul Vanzatorului;
  • data primirii bunurilor de catre Cumparator, in cazul livrarii prin curier;

Pentru mai multe informații despre modalitățile de plată, consultă secțiunea “Cum plătesc”.

Renunțarea la cumpărare

Cadrul legal

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobituri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Renunțarea la cumpărare va implica returnarea produsului în termenul specificat, cu toate accesoriile și/sau consumabilele aferente, impreuna cu o copie dupa factura si Certificatul de garantie in original. Toate componentele produsului NU trebuie să prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzură sau de consum și vor fi verificate în service pentru a determina integritatea acestora. Nu vor fi acceptate produse care prezinta seriile sterse complet sau partial, urmele unor socuri electrice. In caz contrar, Vânzătorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa de aducere a produselor la starea de vandabilitate. Rambursarea integrala a valorii produsului se va face catre Cumpărător in termen de maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii de catre Vânzător a notificării Cumpărătorului de denunțare unilaterală a contractului.

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online EVODENT și altele pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vânzătorului.

În urma primirii de către Vânzător a notificării de denunțare unilaterală a contractului de către Cumpărător, condiționat de returnarea produsului (fara urme de deteriorare, de uzură sau de consum) se va rambursa Cumpărătorului valoarea încasată pentru produsul în cauză, în termen de 14 de zile calendaristice, cu reținerea costurilor aferente returnarii mărfii.

Vânzătorul are dreptul să solicite daune interese Cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile, atunci când consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție. Vânzătorul își rezervă dreptul să refuze returul în cazul în care Cumpărătorul abuzează de politica privind renunțarea la cumpărare.

Solicitările de renunţare la cumpărare se vor expedia catre Vânzător prin orice metodă de comunicare (email, poștă, telefon, SMS, verbal, etc.).

Returnarea produselor

Cadrul legal

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Cumpărătorul persoana fizica poate solicita returul produselor achiziţionate din magazinul online EVODENT în urmatoarele situaţii:

  • Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site
  • Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător
  • Produsele se dovedesc nefuncţionale în primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA)
  • Indiferent de situaţie, procedura de returnare a produselor presupune instiintarea Vânzătorului inaintea trimiterii produsului printr-un mesaj care sa descrie cauza returului, trimis:

-Online, în cadrul secţiunii „Contact”;

-Prin email la adresa office@evodent.ro.

  • Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, însoţite de toate accesoriile şi documentele primite la livrarea produselor.
  • Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vânzător a stării de nevandabilitate a acestora.
  • Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vânzător.

Situaţiile de retur sunt detaliate mai jos. În anumite cazuri, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu un alt produs. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, Cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare. Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de Vânzător.

  • Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site.
  • Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta EVODENT, Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia în vederea înlocuirii lui sau a rambursării integrale a contravalorii.
  • Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător
  • În cazul livrării unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalaţi incidentul Vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
  • Produsele se dovedesc nefuncţionale în primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA)
  • Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncţional în primele 48 de ore de la recepţia efectivă Cumpărătorul poate reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.

Acordul pentru a primi mesaje comerciale electronice

Cumpărătorul își exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată la plasarea unei comenzi sau crearea unui cont.

Forța majoră și litigiile

Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Cumpărător și Vânzător vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente.